Sunday, April 15, 2012

Banu için Tavşancık / Зайчишка для Бану






7 comments :

  1. Banu için deyince hep üstüme alınasım geliyor :))
    Gene şirinliklerle çıktın karşıma :)

    ReplyDelete
  2. çok şirin bu da ellerine sağlık. Sevgili Banu nun yorumunu okuyunca güldüm çünkü ben de aynı şeyi düşündüm:)))))

    ReplyDelete
  3. 8)))
    Teşekkür ederim 8)))
    Bu kadar zaman sıkıntısı olmasaydı herkese hediye dağıtmak çok isterdim.
    Size sevindirici bir haber veriyim. Yakın zamanda bir çekiliş düzenleyeceğim. O zaman şanslı biri bir kahve kokulu oyuncağımı evde misafir edecek 8)))

    ReplyDelete
  4. Çok şaşkın bakmış bu sevimli tavşancık:))
    Emeğinize sağlık...

    ReplyDelete
  5. Çirkin şey =) Birazdan canlanacakmış gibi bakıyor ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  6. çok şirin çook tarlıı :)
    kızıma toka yapmak için bi fikir arıyodum bu iyi oldu ;)
    Ellerine sağlık..

    ReplyDelete
  7. 8))) Çok çok teşekkür ederim arkadaşlarım!

    ReplyDelete